Set Kecantikan & Vitamin E

Vitamin E Shaklee

Bila memperkatakan hal kecantikan, terutamanya untuk kulit dan muka, vitamin2 yang popular ialah vitamin C, kolagen, dan disamping 2 produk yang hebat ini ialah vitamin E. Jadi apa kebaikan vitamin E ini berbanding vitamin c dan kolagen? Mari kita lihat kehebatan vitamin E pula kali ini.

Selain vitamin E yang sudah diketahui dapat membatu merendahkan kolestrol dan juga menjaga kesihatan jantung, vitamin ini sememangnya juga mampu mencantikkan kulit anda! Jadi mari kita lihat 5 masalah kulit yang dapat dibantu pulih oleh vitamin E:-

1) Parut
Parut di kulit atau yang paling tidak disukai golongan wanita iaitu parut jerawat. Ya vitamin E mampu membantu anda mengurangkan malah jika berterusan memulihkan kulit muka anda. Ini kerana Vitamin E adalah anti-oksida yang kuat dan membantu menghasilkan kolagen, mengembalikan keanjalan kulit yang tidak terdapat pada parut. Vitamin E juga akan menghalang serangan radikal bebas yang melemahkan kulit untuk pulih.



2) Kedutan
Ini adalah menjadi perkara utama apabila usia semakin meningkat. Pelbagai cara akan dicuba namun apa susah jom teruskan ambil vitamin E, kerana anti-oksida yang kuat ini dapat melambatkan proses kulit untuk berkedut dan memelihara ketegangan kulit. Vitamin E terus menggalakkan penghasilan kolagen dan mempercepatkan pembinaan sel baru untuk pemulihan kulit yang rosak terutama akibat radikal bebas.

3) Pigmentasi
Jika kita seorang wanita yang aktif beraktiviti luaran dan terdedah kepada sinaran matahari, masalah pigmentasi akan lebih mudah berlaku terutama apabila usia semakin bertambah. Dan dengan vitamin E, ini dapat dihalang atau dilambatkan. Vitamin E mengurangkan serangan radikal bebas dan mengurangkan pirmentasi ini. Apabila minyak Vitamin E disapu pada kawasan berpigmentasi, ia akan melembabkan membran sel dan menggalakkan penghasilan sel baru untuk memulihkan kerosakan pigmentasi itu.

4) Kutikel
Masalah kutikel keras di jari tangan atau kaki sering juga menjadi masalah , terutama bagi mereka yang berkulit kering. Dengan bantuan vitamin E, ia dapat mengurangkan masalah kutikel keras dan kering ini. Beberapa titik Vitamin E disapukan pada tempat kutikel akan sentiasa menjadikannya lembab dan menghalang dari terus keras.

5) Kulit Kering
Kulit idaman adalah kulit yang sentiasa lembab dan gebu. Vitamin E mampu mengembalikan kelembapan pada kulit dan kesan yang baik dapat diperolehi jika membuat rawatan dengan vitamin E pada waktu malam agar  proses penyerapan Vitamin E akan menjadi lebih efektif. Mencampurkan Vitamin E dengan minyak zaitun juga langkah terbaik untuk mendapatkan kesan kelembapan yang diinginkan.

Begitula kehebatan vitamin E ini. Jika berminat, boleh mencuba set kecantikan & vitamin E Shaklee. Hubungi saja saya untuk sebarang pertanyaan.

Set Kecantikan & Vitamin E Shaklee [KLIK ORDER SEGERA]

Untuk bacaan tambahan KLIK sini livestrong - Kebaikan vitamin E
Juga buku pilihan "911 Beauty Secrets: an Emergency Guide to Looking Great at Every Age, Size and Budget"
Sekian, wassalam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mahu NILAI untuk wang anda setiap kali anda order?
**Jom daftar jadi Ahli, dapat diskaun hingga 30%
**Boleh jimat untuk penggunaan seisi keluarga
**Bolah jadi SIDE INCOME terutama bila kawan2 atau keluarga nak order!

Jangan malu2, hubungi saya SEGERA!
Call/SMS/Whatsapp/Telegram Mom Ikha 0193306849
FB: https://www.facebook.com/BijakVitaminShaklee
COD: Subang, Sunway, Damansara, Kelana Jaya, PJ

"JOM JANA PENDAPATAN 3-4-5 ANGKA SEBULAN, ONLINE BISNES, HANYA DAFTAR AHLI SHAKLEE & ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN & MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH AHLI. MODAL SERENDAH RM75 & PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN. JOM BERSAMA GROUP BERJAYA EKSLUSIF KAMI"

Diri Sihat, Keluarga Ceria, Hidup Berkualiti!

No comments:

Post a Comment

Sharing is loving & caring! ^__^ THANKS!

Diri sihat, keluarga ceria, hidup berkualiti.