Kontroversi Produk Shaklee

Produk Shaklee Berbahaya? Beracun? Israel?


Gempar dengan pelbagai berita panas akhir2 ni. Pelbagai yang diperkatakan di media sosial dalam dan luar negara. Biasalah, memang itu kerja media sosial. Namun, dalam macam-macam tu berapa % sangat je yang BENAR! yang lain tu cuma tokok-tambah dan gosip dan surat layang dan khabar dari mulut ke mulut jer.

Shaklee pun terkena juga. Mula dengan berita mengatakan Shaklee ada kaitan dengan Israel, hinggalah berita Shaklee produk merbahaya dan beracun! isshh...ishh...ishhh...dah tu bagi yang tak kenal Shaklee apa lagi, hebah-hebahkan lagi lah! hebah-heboh tanpa usul periksa main terkam je ikut apa yang orang share kat newsfeed FB dan SMS dan email...

Mari saya sharekan kebenaran yang nyata lagi terang tentang Shaklee ni. Produk Shaklee suplemen semulajadi sememangnya selamat dah nak hampir 100 tahun! Brmula tahun 1915 sampai la sekarang, kalau la produk tidak bermutu dan berbahaya agak2 boleh ke tahan selama tu? dah tu dapat kelulusan KKM lagi, tambahan lagi produk suplemen kesihatan yang laris lagi.

Di seluruh dunia, produk Shaklee ni dah terbitkan lebih dari 100 jurnal penyelidikan saintifik, bukti keberkesanan produk. Lagi, jadi pilihan pelbagai juara kelas dunia - pendaki pertama Mt Everest bawa bekal Shaklee daki tanpa oksigen plak tu, pastu Voyager penerbangan pertama keliling dunia, lagi NASA pun ambil Shaklee khas untuk angkasawan, dan pilihan pertama atlet dunia (Tiger Wod, Kent Bostick, Gary Hall Jr dll). Banyak lagi la kalau nak disenaraikan kehebatan dan kepercayaan terhadap produk Shaklee.

Mengenai kaitan dengan Israel, Shaklee sendiri mengeluarkan beberapa statement mengesahkan tiada langsung kaitan.


Dari yang tersebar di intenet mengatakan Shaklee penyebab ketumbuhan la, kanser la, sakit itu la ini la...semua tu, bila di baca elok2 dan di soal selidik semula...rupanya penyakit2 yang dinyatakan tu dah lama berada dalam badan. Tapi bila ambil shaklee, barulah sedar kehadiran penyakit2 tu...agak2 sebab apa ya dah amik Shaklee baru tau yang diri tu sakit?

Sebabnya, itu semua antara proses pemulihan (healing krisis) dalam badan. Apabila badan menerima bahan pemulih semulajadi macam produk Shaklee, badan mula menunjukkan tindak balas, ada yang segera ada yang lambat bergantung individu. Segala radikal bebas, toksin2, dan bahan bahaya lain dari tubuh akan ditolak keluar untuk proses pemulihan sel-sel seterusnya.

Dalam proses detoksifikasi & pembersihan ni la badan akan menunjukkan pelbagai simptom - sakit perut, sakit kepala, najis berdarah, muntah, mata merah, badan gatal, kejang otot, dan macam2 lagi la. Jika ini semua berlaku maka...Bagus! tandanya badan anda sedang menerima rawatan semulajadi untuk pemulihan. Jangan terlalu berfikiran terlalu kolot dan negatif, ini semua dalam proses ke arah penyembuhan. Cuma tunggu dan lihat hasilnya bila semua yang sakit2 tu dah stop...tentunya terasa seperti baru & fresh & muda & sihat bertenaga semula ^_^ inilah yang amat normal & biasa dialami bagi pengguna tegar Shaklee seperti saya dan keluarga dan rakan2 (terutamanya tonik ajaib Vivix).

Kesimpulannya, produk Shaklee adalah berkesan & terjamin selamat tanpa ragu-ragu. Dan kalau anda nak tahu sehebat mana maka kena cubalah sendiri! Tak kenal maka tak cinta, yang benci sbb gosip tu pun boleh jatuh cinta akhirnya. Wassalam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mahu NILAI untuk wang anda setiap kali anda order?
**Jom daftar jadi Ahli, dapat diskaun hingga 30%
**Boleh jimat untuk penggunaan seisi keluarga
**Bolah jadi SIDE INCOME terutama bila kawan2 atau keluarga nak order!

Jangan malu2, hubungi saya SEGERA!
Call/SMS/Whatsapp/Telegram Mom Ikha 0193306849
FB: https://www.facebook.com/BijakVitaminShaklee
COD: Subang, Sunway, Damansara, Kelana Jaya, PJ

"JOM JANA PENDAPATAN 3-4-5 ANGKA SEBULAN, ONLINE BISNES, HANYA DAFTAR AHLI SHAKLEE & ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN & MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH AHLI. MODAL SERENDAH RM75 & PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN. JOM BERSAMA GROUP BERJAYA EKSLUSIF KAMI"

Diri Sihat, Keluarga Ceria, Hidup Berkualiti!

No comments:

Post a Comment

Sharing is loving & caring! ^__^ THANKS!

Diri sihat, keluarga ceria, hidup berkualiti.