Hebatnya Ostematrix, Saya Suka!

Kenapa saya suka ostematrix?

Jom  kita kongsi kehebatan Ostematrix kali ini. Nak order terus boleh KLIK eSell di bawah =)

Jom Order Shaklee OsteMatrix
1) Membantu ibu BF untuk sihat & hasilkan susu berkualiti

Ini salah satu sebab popular untuk Ostematrix - amat membantu ibu yang menyusukan @ BF. Untuk menghasilkan susu yang bagus, badan ibu perlu sentiasa bernutrisi, dan yg paling utama perlukan kalsium yg cukup.
Bagi kebanyakan wanita & ibu2 yg kurang minum susu, Ostematrix jugalah jawapannya =)

2) Melegakan sakit & lenguh badan, otot & saraf, dan osteoporosis (tulang)

Kita setiap hari dibebani pelbagai kerja, tak kira di ofis, tambah lagi di rumah. Dan bila kerja lebih, kurang rehat, maka membawa kepada penat & letih & sakit pinggang lenguh badan, otot dan seumpama dengannya. Sampai rasa sedapnya kalau boleh urut satu badan!
Jadi, Magnesium dari Ostematrix dapat membantu dengan melancarkan peredaran darah dalam badan kita yang keletihan & seterusnya menyegarkan semula otot, saraf, & anggota badan, manakala Kalsium & vitamin D pula menguatkan tulang, bantu elakkan osteoporosis, juga menyihatkan gigi.
Oleh kerana jantung perlukan lebih oksigen & tenaga untuk bekerja, kekurangan Magnesium sememangnya melemahkan aktiviti jantung & mengganggu kita membuat bekerja.

3) Bantu atasi kekejangan/cramp & masalah susah tidur

Magnesium dari Ostematrix sememangnya amat membantu mengatasi masalah cramp ini, dengan melancarkan peredaran darah dari jantung, juga memberi tenaga kepada otot & saraf badan kita. Dan berkaitan dengan ini juga, membantu kita untuk senang tidur. Bila tekanan darah dlm badan selesa, peredaran otot & saraf juga tenang, badan kita akan bertukar kepada mood rehat & seterusnya lebih mudah untuk tidur.
Bagi ibu hamil, ini sudah pasti dpt membantu mengelakkan kekejangan kaki =)

4) Mengurangkan senggugut & migrain, juga kembung perut

Bagaimana Ostematrix dapat melegakan senggugut & migrain ni? iaitu dengan adanya magnesium & kalsium yg membantu melancarkan jantung & aktiviti otot juga saraf, dan ini dapat mengelakkan darah tersumbat, seterusnya membantu mengawal & merendahkan tekanan darah kepada normal. Jadi ini amat melegakan bagi senggugut & migrain.
Kalsium juga bertugas dalam melegakan pedih ulu hati & kembung perut dengan mengawal pergerakan nutrien dalam sistem penghadaman & metabolisma badan.

Boleh juga baca di SINI untuk masalah senggugut.

Jadi, memang badan kita amat memerlukan Ostematrix ni kan, sebagai pembekal terbaik semulajadi kepada Kalsium + Magnesium Vitamin D (yg membantu penyerapan Kalsium & Magnesium dlm badan)

Nak baca lagi kehebatan Ostematrix di SINI.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sebarang pertanyaan, jangan malu2!
Call/SMS/Whatsapp/Telegram Mom Ikha 0193306849
FB: https://www.facebook.com/BijakVitaminShaklee
COD: Subang, Sunway, Damansara, Kelana Jaya, PJ & area berdekatan

"JOM JANA PENDAPATAN 3-4-5 ANGKA SEBULAN, ONLINE BISNES, HANYA DAFTAR AHLI SHAKLEE & ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN & MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH AHLI. MODAL SERENDAH RM75 & PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN. JOM BERSAMA GROUP BERJAYA EKSLUSIF KAMI"

Diri Sihat, Keluarga Ceria, Hidup Berkualiti!

No comments:

Post a Comment

Sharing is loving & caring! ^__^ THANKS!

Diri sihat, keluarga ceria, hidup berkualiti.