Shaklee terbaru CoQHealth!

Coenzyme Q-10

Kali ini mari kita ketahui mengenai penyakit kardiovaskular, yg merupakan pembunuh no 1 di negara kita. Hypertension berada di tangga teratas di dalam list penyakit kardiovaskular ini. Statistik ini dari rekod Kemeterian Kesihatan Malaysia 2010, yg merekodkan 1 dari 6 kematian di hospital kerajaan adalah disebabkan serangan jantung atau strok!

Agak terkejut bukan? Namun jangan terlalu risau, kerana, penyakit2 jantung ini boleh dihindari, berupaya untuk diatasi, dengan pengambilan pemakan yg sihat utk sekeluarga. Jadi kita sepatutnya bersama memainkan peranan dalam menghindari/mengurangkan risiko penyakit2 kardiovaskular ini.

Pernahkah anda dengar mengenai Coenzyme Q-10? Yes, ini adalah antara nutrient terbaik utk mengurangkan risiko penyakit jantung. Juga dipanggil Co Q10, enzyme yg terdapat di dalam otot2 jantung kita, yg membantu menguatkan tenaga utk jantung. Apabila tenaga jantung semakin kuat, maka jantung dpt bertugas dgn lebih baik ^__^

Shaklee CoQHealth Plus


CoQHealth™ Plus mengandungi kesemua proprietari semulajadi drpd campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin Eekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.


CoQ10 adalah terbaik untuk:

  • Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
  • Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL
  • Meningkatkan peredaran darah
  • Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah
Penyelidikan di Jepun juga telah membuktikan bahawa pengambilan Coenzyme Q10 dalam diet dapat mengurangkan tekanan darah tinggi di antara pesakit darah tinggi. Salah satu penemuan terbaru yang paling menarik kepada keistimewaan Coenzyme Q10 ialah keupayaannya untuk melindungi fungsi-fungsi tubuh dan organ ketika melalui kaedah pembedahan.

CoQ10 juga dapat membantu dalam kecantikan tau!

FYI --> Coenzyme Q-10 juga dikenali sebagai Ubiquinone

Shaklee CoQHealth Plus

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sebarang pertanyaan, jangan malu2! call/sms/whatsapp Mom Ikha 0193306849 atau
email ke momikhasogood@gmail.com
Diri sihat, keluarga ceria, hidup berkualiti!

No comments:

Post a Comment

Sharing is loving & caring! ^__^ THANKS!

Diri sihat, keluarga ceria, hidup berkualiti.