Collagen Powder Shaklee

Anti-aging bersama Collagen Shaklee

Hot produk! Kolagen untuk kulit anjal, sihat & menawan!

Apakah COLLAGEN?

sejenis protein yg bertugas menyambungkan tisu-tisu kulit, tulang, otot. Kolagen memastikan kulit kekal anjal terpelihara dan tidak mengendur atau berkedut.

Pengurangan kolagen & akibatnya:

Apabila usia mencecah 30an, pengeluaran kolagen mulai berkurangan disebabkan keupayaan badan yg semakin lemah mengikut usia. Apabila kolagen mulai berkurangan, maka akan muncullah kedutan dan kulit hilang keanjalannya, ketegangan, juga menjadi kusam dan tidak bermaya.

Kandungan COLLAGEN POWDER SHAKLEE

  1. mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen yg amat berkualiti tinggi dan tulen diekstrak daripada sisik ikan merah.
  2. Kolagen bermolekul amat ringan kira-kira 1,000 Dalton mudah diserap oleh badan dan berkesan membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis.
  3. Mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Satu hidangan dalam satu sachet memudahkan anda menggunakannya bila-bila masa di mana-mana saja ^__^
  4. Gabungan tujuh bahan utama yg meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan dari dalaman ke luaran badan.
  • Ekstrak biji benih Camelia Japonica
  • Ekstrak Pfaffia
  • Kolagen ikan
  • Ekstrak kerang-kerangan
  • Lactobacillus Acidophilus
  • Vitamin C
  • Vitamin B

Kolagen - Kesan & Faedah:-

Faedah Kolagen
Kolagen juga amat perlu untuk menguatkan tulang – Masalah osteoporosis dan kekejangan kaki adalah berpunca darpadai kehilangan kolagen yang membentuk 80% daripada jumlah kepadatan tulang sedangkan kehilangan kalsium, magnesium dan fosforus adalah hanya 20% dari keseluruhan. 

Bukti Keberkesanan Collagen Powder Shaklee:-

Bukti keberkesanan Collagen Powder Shaklee

Dibawah adalah pengakuan dari pengguna tegar dan juga sifu Shaklee, Lyna Noh:-

Sejak dilancarkan, suami saya telah menjadi pengguna tegar Collagen Powder Shaklee ni, yang mana without fail beliau setiap hari akan mengambil Collagen Powder bersama-sama antioksidan yakni Vivix serta vitamin C dan Vitamin E.

Suami saya semasa zaman remajanya ada banyak masalah kulit, maklumlah remaja kan. Dan seperti lelaki2 lain, beliau pun culas juga nak makan supplemen. Sebab tu saya bagi dia minum Vivix. Dan bila dilancarkan prpduk baru Collagen Powder ni, memang saya looking forward sebab boleh mix sekali dengan Vivix tu.

Mungkin ada yang tanya “Boleh ke collagen mix dengan Vivix?”
Yes, jawapannya memang terbaik. Sebab apa, kolagen dalam tubuh kita ni works very well dengan antioksidan. Antioksidan (Vivix) menjaga kolagen tubuh kita agar tetap utuh dan teguh.

Alhamdulillahl, sekarang ni suami saya adalah peminat setia Collagen Powder Shaklee, setelah merasai sendiri perbezaannya. Malah beliau berkongsi kebaikan dengan ahli keluarga lain dan kawan-kawan.


Berminat mendapatkan pek Collagen Powder Shaklee untuk cubaan dengan harga istimewa? jangan lupe hubungi saya secepat mungkin! Makanan Natural, Badan Sihat, Kulit Cantik Menawan! =) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sebarang pertanyaan, jangan malu2! Hubungi Mom Ikha 0193306849
atau email ke momikhasogood@gmail.com
Diri sihat, keluarga ceria, hidup berkualiti!

No comments:

Post a Comment

Sharing is loving & caring! ^__^ THANKS!

Diri sihat, keluarga ceria, hidup berkualiti.