Shaklee Set C (Confinement/Berpantang)

Set C khas Bersalin/Berpantang/after surgery

Ramai ibu2 terutama yg baru melahirkan anak pertama, pengalaman baru dlm hidup, selalu terpikir2 set berpantang apa yg paling sesuai untuk diambil. Namun, bagi yg sudah berpengalaman, sudah byk set berpantang pelbagai jemana sudah dicuba. Apetah lagi bg yg fully breastfeed, lagi lah mencari set yg bagus yg dapat membantu untuk milk booster juga.

Jadi, di sini, berpandukan pengalaman ramai ibu terutama yg menyusukan bayi sepenuhnya dgn susu ibu, set Shaklee adalah yg paling HOT! Shaklee Set C khas sebagai bekalan untuk 40 hari dalam tempoh berpantang dan set ini mengandungi:-
  • Vita-Lea (40 tablet)
  • B-Complex  (40 tablet)
  • Vita-C  (40 tablet) dan
  • Zinc  (40 tablet)
Set Shaklee ini sudah diperkatakan yg paling lengkap berkhasiat namun paling ekonomi juga! Cukup sebagai bekalan untuk si ibu memulihkan luka dalaman diri, membekalkan tenaga & juga membekalkan susu berkhasiat untuk si bayi juga.

Tak perlu ragu2 lagi. Boleh order set bersalin/berpantang Shaklee ini dengan harga yg cukup jimat untuk hasil yg cukup memuaskan InsyaAllah =) Hubungi saya dengan segera!

**Set produk Shaklee adalah disahkan semulajadi & berkesan, tidak mengandungi sebarang bahan kimia/herba yg berbahaya, selamat untuk seisi keluarga, dari yg muda hingga yg berumur.

Lawati Shaklee Katalog untuk keterangan lanjut produk =) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sebarang pertanyaan, jangan malu2! Hubungi Mom Ikha 0193306849
atau email ke momikhasogood@gmail.com
Diri sihat, keluarga ceria, hidup berkualiti!

No comments:

Post a Comment

Sharing is loving & caring! ^__^ THANKS!

Diri sihat, keluarga ceria, hidup berkualiti.